woensdag 20 februari 2013

Pinterest

Via Facebook zie ik diverse pinterestacties voorbij komen.Voornamelijk van collega's van andere bibliotheken met privéverzamelingen. Ik ga in de zomervakantie naar Cuba, en heb vanuit eigen interesse en als voorpret alvast een bord Cuba aangemaakt en foto's over Cuba gepind. Heel veel zin in.
Als voorproefje mijn bord op pinterest

Met de link naar het werk: Voor de nieuwe bibliotheek van Gouda zijn we met een aantal collega's op pad geweest naar andere bibliotheken. Als een ware fotograaf heb ik veel foto's gemaakt. Ik zal een apart bord aanmaken met foto's die ik de moeite waard vind ter inspiratie.  Dus thuis experimenteren met uploaden.
Nu kan ik foto's delen met anderen en eventueel andere foto's toevoegen (pinnen) en delen via mijn FB.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten